Практически всички агенции, ангажирани със здравеопазването, както и лекарите, препоръчват социално дистанциране като метод за ограничаване на разпространението на новия коронавирус. Сега някои от най-големите световни компании решиха да покажат своята ангажираност с тази кауза. Начинът, който са избрали е доста изобретателен и изразителен. Те промениха култовите си лога, за да подчертаят важността на физическата дистанция.
Арките на McDonald’s се разделиха
Някои от най-големите световни компании като Gap произвеждат маски. Други, като Christian Dior и Givenchy правят дезинфектант за ръце. Приносът на McDonald’s е, че на места разделиха златните си арки, за да ни напомнят, че е по-разумно да стоим на по-голямо разстояние един от друг.
Coca-Cola – да стоим надалеч е най-добрият начин да се обединим
Това е посланието на билборд на компанията на Таймс Скуеър в Ню Йорк.
Жената изчезна от логото на Chiquita
Производителят на банани Chiquita сподели, че берачката от логото в Instagram, мис Chiquita е оставила следното послание:
„Вече съм вкъщи. Моля, направете същото и се предпазете. #stayhome“
VW станаха V W
Компанията раздели V и W в логото си, за да ни напомнят и ние да стоим на разстояние:
twitter_VW
Пръстените на Audi вече не се пресичат
Посланието на дъщерната компания на WV е да стоим на дистанция, но да останем заедно.