„
Медийните реклами винаги се въртят около претенции за обективност и казване на истината. Американският гигант CNN обаче намери изключително прост и в същото време ефективен начин, за да го направи.
Вижте снимката. Според вас – това ябълка или банан е? Очевидно е, че е ябълка. Или не? А може ли да е банан, да има вкус на банан, въпреки че изглежда като ябълка? Объркахте ли се? Предлагаме ви да изгледате видеото и да си отговорите на всички въпроси. Посланието е ясно – ние ви показваме нещата такива, каквито са. Въпреки че други се опитват да ви заблуждават.
Определено рекламата е сред най-запомнящите се в тази сфера и заслужава да бъде давана за пример. Дори и при това, че преди няколко месеца CNN сериозно накърни репутацията си, но все пак остава номер 1 в света на новинарските телевизии. Защото ябълката е ябълка, а бананът е банан:
This is a BANANA
Agency: Figliulo & Partners
Director: Spencer Lavallee
Chief Creative Officer: Scott Vitrone
Chief Strategy Officer: Caroline Krediet
Creative Director: Spencer Lavallee
Production Company: F&P Studios
Post Production: The Mill
Original Music: Future Perfect
Released: OCtober 2017
„