„
Poker face е вероятно един от най-познатите термини от покера и се отнася до безизразността на лицето. В това да не се издавате с мимики за силата на ръката от карти, които държите. Това е умение, което се тренира с години. Но не и според най-голямата онлайн зала PokerStars. В най-новата рекламата мотото е, че всеки вече има poker face.
“В програмата за набиране на нови играчи сред основните въпроси на начинаещите беше „Как да тренирам моя poker face. А нашият отговор е, че това изражение вече е тренирано”, обясняват от PokerStars. Kак точно се усвоята това ли? Отговорът е адски забавен и със сигурност ще ви се стори познато.
Автори
Client: PokerStars
Brand Management: Simon Tilbury, Martin Szelenbaum, Kirsten Everett
Agency: Romance
Creative Director : Alexandre Hervé
Copywriters : Philippe Pinel & Frédérick Lung
Assistant AD: Julien Rezette
Business Director: Sébastien de Milleville
Account Manager: Nicolas Andrieux
Production Company: Insurrection
Director: Rudi Rosenberg
„