„
Спомняте ли си онези розови любовни книжлета, които наводниха българския пазар през 90-те години и бяха неразделна част от библиотеката на всяка уважаваща себе си жена. У нас станаха популярни с името на издателството – „Арлекин”, а дамите си препредаваха различните поредици и се дивяха на любовта „като по книгите”.
Именно това издателство е в основата на две забавни реклами, които илюстрират какво би станало, ако книжните истории се пренесат в реалността. Защото на хартия любовта с гигантски викинг или каубой може да е романтична, но на практика не е особено атрактивна. Поне не и за околните.
Клиповете са забавни, особено реакциите на хората, които са съвсем реални и не са актьори. С една дума – нека бъде любов!
Автори
Client: Harlequin Enterprises
Creative Director, Romance Fiction: Tony Horvath
Senior Director of Marketing, Series & Digital Publishing: Farah Mullick
Director, Romance Publicity & Events: Michelle Renaud
Brand Manager, Retail Marketing: Beth Witkowski
Agency: BBDO Toronto
SVP, Executive Creative Director: Denise Rossetto
SVP, Executive Creative Director: Todd Mackie
VP, ACD, Art Director: Joel Pylypiw
VP, ACD, Copywriter: Chris Booth
Broadcast Producer: Tracey Azzopardi
Account Director: Paul Forrest
Account Supervisor: Zach Kula
Production Company: Circle Productions
Executive Producer: Andria Minott
Director: Timothy Hamilton
DOP: Doug Koch
Producer: Erica Parks
PM: Warren Milando
Post House: Saints Editorial
Executive Producer: Stephanie Hickman
Editor: Stephen Sora
Audio House: Grayson Matthews
Producer: Kelly McCluskey
„