„
Розово коте. Това определено е нещо, което няма как да не бъде забелязано. Но именно върху това акцентира новото видео на Транспортната комисия в Лондон.
От градската управа пуснаха впечатляваща реклама като част от кампанията Think!, с която се опитват да постигнат важна цел. А именно – да накарат хората да оставят мобилния си телефон, докато шофират. Един сериозен проблем, който според статистиката е в основата на 29 процента от катастрофите в града.
Преди да изгледате видеото, ето малка тайна. Пробвайте да видите розовите котета от първия път. Защото те са точно 100. А ако не успеете – изгледайте видеото до края. В това всъщност е уловката…
Автори
Project: Pink Kittens
Client name & job title: Laura Kane – Senior Marketing Manager, Susie Seldon – Marketing Manager
Creative Agency: AMV BBDO
Creative Director: Nicholas Hulley, Nadja Lossgott
Copywriter: Neil Clarke
Art Director: Jay Phillips
Agency Planner: Tom White, Alaina Crystal, Emma Stafford
Agency Account Man: Katie Stanley, Tamara Klemich, Amy Tippen, Jess Smith, Luke Hickey
Agency Producer: Verity Elvin
Media Agency: Carat
Media Planner: Kate McNiven, Steve Shaw
Production Company: Iconoclast London
Director: We Are From LA
Executive Producer: Anna Smith
Producer: Emily Rudge
Director of Photography: Rina Yang
Editor: Paul O’Reilly
Edit House: Stitch
Edit Producer: Alice Clarke
Grade: James Bamford
Post-Production: The Mill
Post-Production Producer: Simon Bath
Sound Designer: Sam Ashwell
Sound House: 750MPH
„