„
Швеция се класира за осминафиналите на световното по футбол и от Volvо реагираха светкавично. При това – наистина впечатляващо.
Автомобилният концерн успя перфектно да хване вълната на обществения интерес към националния отбор и излезе с наистина яка печатна реклама. Идеята на принта е да припомни, че от 2010 година Volvо е основен партньор на местната футболна федерация.
Кампанията се завъртя из местните медии и се радва на сериозно одобрение. На снимката фаровете на автомобил осветяват стадиона в ролята на прожектори. Визуално стои чудесно, а от компанията разкриват детайли за хрумката: „Искахме да обединим в едно футбола, скандинавската митология и автомобилите. Затова фаровете на модела V60 изглеждат точно като очите на някакво мистериозно чудовище, което е надвиснало на стадиона. Мислим, че се получи чудесно“.
Това не е първата рекламна инициатива на Volvo с шведската футболна асоциация, като допреди година основно лице беше звездата Златан Ибрахимович. Той обаче се отказа от националния отбор и в момента е на световното, но в ролята си на коментатор. Това обаче по никакъв начин не ни пречи да се полюбуваме на якия принт, който продължава тематичната ни футболна серия от реклами.
Автори
Client: Volvo Cars
Per Carleö
Holger Pegelow
Agency: Forsman & Bodenfors
Art Directors: Karl Risenfors and Elin Johansson
Copywriters: Gustav Johansson and Jacqueline Hellstedt
Designer: Martin Joelsson
Retouch: Thomas Feiner
Account Managers: Jenni Füleki and Ewa Edlund
Account Director: Jerk Zander
„